Normandy October 2010
Top of Forum › General › Trip Planning › Normandy October 2010
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
October 1, 2010 at 11:39 am #3391
@Bea wrote:
Morning all,
Would there be room for another couple and Dormobile to join you?
Kind regards
Phil😆 😆 😆 super
à bientôt (il me faudra juste rajouter du liquide
Great, it will just be necessary to me to bring some liquid supplementaire
October 1, 2010 at 6:37 pm #3392J-22 ………………………….
GrattaOctober 1, 2010 at 7:07 pm #3393J-22 …..
🙄 ???? 😕
October 1, 2010 at 7:54 pm #3394@Bea wrote:
Morning all,
Would there be room for another couple and Dormobile to join you?
Kind regards
PhilGreat news! 😀 😀 😀 😀 😀
October 2, 2010 at 7:10 am #3395😀 goog new, we shall have un road book (30kms)for saturday afternoon adapted has our vehicules 😉
j’ai eu Korrigan (pour ceux qui connaissent) au téléphone hier soir et il nous prepare une ballade d’une trentaine de km pour le samedi apres midi pas trop hard, adaptée aux profil des dormobiles, autre bonne nouvelle il la fera avec nous et passera donc un moment avec le groupe 😀
(si des traducteurs dignes de ce nom veulent “récapituler” ne pas hésiter 😉 😉 )
October 2, 2010 at 11:20 am #3396Hi Guys
I was trying to arrange going over and joining up with you all but sadly it’s not going to happen – but that’s not from lack of effort!
We were hoping to say this week that we could come too, but cest la vie!
Maybe next year!
Hope you all have a great time – please post lots of photos to keep me GrEEN
Have a safe trip there and back
WyvernOctober 2, 2010 at 11:29 am #3397😀 We shall indeed think of absentees 😥
October 3, 2010 at 12:13 am #3398@michel.j wrote:
😀 goog new, we shall have un road book (30kms)for saturday afternoon adapted has our vehicules 😉
j’ai eu Korrigan (pour ceux qui connaissent) au téléphone hier soir et il nous prepare une ballade d’une trentaine de km pour le samedi apres midi pas trop hard, adaptée aux profil des dormobiles, autre bonne nouvelle il la fera avec nous et passera donc un moment avec le groupe 😀
(si des traducteurs dignes de ce nom veulent “récapituler” ne pas hésiter 😉 😉 )
A not so strict translation tells us that ” Michel spoke with René (Alias Korrigan). René is local and is preparing a 20 miles road book tailored for dormobiles, that is to say not too hard, for saturday afternoon. Another great news is that he will be with the group and lead us on the RB”
Personal note : René is a great guy and and probably has the deepest knowledge of landrovers I ever came across.
Can’t wait…
MarcOctober 3, 2010 at 6:45 am #3399😀 merci marc et je partage completement ton avis sur rené 😉
October 3, 2010 at 12:26 pm #3400Messieurs, bonjour (j’étais absent pendant le weekend – a Morges, pour le British Classic Car Show – beaucoup des anglaises, et plusieurs français, mais j’étais le seule Dormobile !) Chapeau pour l’organisation de ‘roadbook’, et je me réjouis de rencontre « René » ! Moi, j’aurais déjà monté les pneus ‘mud’ (BFG), parce que je participe a un cours TT le weekend précédent, mais est-ce qu’il faut avertir les autres ?
Au plaisir de vous rencontre bientôt,
antOctober 3, 2010 at 12:32 pm #3401🙄 je ne pense pas car vu le gabarit de nos “engins” il ne nous fera pas faire de trial mais plutôt de la ballade en “tous chemins”
et avec un peu de gras, maintenant korrigan (son pseudo,des esprits des forets bretonnes) ou rené (son prenom) passant la journee avec nous on pourra pour les “durs” 😉 faire autre chose 🙂par contre peux tu cher bilingue demander sur un post le prenom des participants avec leur pseudo, je ferais au bureau des petites etiquettes qui nous permettrons de nous “reconnaitre” 😉
merciOctober 3, 2010 at 1:01 pm #3402Merci Michel ! Je suis personnellement amateur de ‘balades’ plutôt de ‘trials’ – mais je voulais préciser les choses! Voici ton demande en langue perfide! 😉
Gentlemen, sorry for the delay, but I’ve been away for the weekend ( at the Morges Classic car show – many beautiful English cars, a lot of them from France – but I was the only Dormobile!) I asked Michel if off-road equipment was necessary for the road book he has organised, and he has replied in the negative, saying however that ‘René’ (the local organiser) can provide a ‘hard’ alternative for any interested Kamikazes!
However, Michel would like a list of everyone’s first names and usernames, as he is compiling some badges to enable easy identification. I’ll start the ball rolling:Tony & Sally
October 3, 2010 at 6:07 pm #3403Le 23 octobre ce sera le D-Day, le Dormobile Day……….. 😀
Pour Michel J:
Gratta’s family: Laurence, Marie, Pierre et Bertrand on laisse de coté le cheptel canin…………Gratta
October 3, 2010 at 6:29 pm #3404Alex and Esther
October 3, 2010 at 7:33 pm #3405Mick, Louise and William. Don’t forget a badge for Barney, the Dormobile.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.